Re: Nowe domeny (bylo: Znowu DNS) w .

Autor: Zbigniew Zych (zych_at_onet.pl)
Data: Fri 29 Nov 1996 - 10:16:50 MET

In pl.listserv.polip Grzegorz Szyszlo <ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote:
> Moze by sie przydala domena dla firm harytatywnych ? w kazdym badz razie

org.pl ???

> jestem stanowczo przeciw rejestrowaniu wszystkiego i wszystkich
> bezposredno w pl.

Chyba nik nie jest za tym, by wszystko do .pl .
Irek jest za komercją, o ile go dobrze rozumiem...
Nie jestem do konca do tego przekonany, ale większość klientów tak chce..
Niektórzy to wogóle by chcieli "firma" - bo po co to ".pl" ?? ;)

Zbigniew Zych

--
Optimus SA Oddział Kraków,   administrator sieci,   http://onet.pl/~zych/