Re: Nowe domeny (bylo: Znowu DNS) w .

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Mon 02 Dec 1996 - 18:05:24 MET

Grzegorz Szyszlo <ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote in article
<57uisn$bni_at_helios.man.lublin.pl>...

> Dobra. wymien wszystkie argumenty ZA umieszczaniem bezposrednio w pl,
> a ja wymienie przeciw ok ? Bo widze ze piszesz tylko ze jestes za
smietniskiem
> (z mojego punktu widzenia), ale niespecjalnie masz na to uzasadnienie.

> no wlasnie. czekam na argumenty.

Doeman ."pl" dla wszytskich jest brakiem regulacji czy opcja zerowa.
Rejetsruejmy jak leci bez szanowych komisji odrzucajacy wniosek o
przyznanie domeny bo firma jest zbyt mala i apelacjaom owej firmy do NSA
itp.
Moja wersja upraszcza sprawe.

Towja werjsa tzn domeny regionalne oznacza komplikacje bo tzreba bedzie
powlac jakies cialo aby rozpatrywalo wnioski o domeny, trzeba cos zrobic z
firmami dzialajacymi na styku regionow i tymi ktore w wyniku jednego
wiekiego kontraktu rozrastaja sie z dnia na dzien. Potrzebne sa wytyczne,
jakies akt prawne itp.
Domemy regionalne to wersja maximum wersja biurokratyczna.

Przypomne ze organizacja nie jest wartoscia sama w sobie. Jest wartoscia o
tyle o ile ma uzasadnienie ekonomiczne czyli usprawnia jaki proces.
Co usprawniaja dopemny regionalne?
Pozstawiam odpowiedz przedmowcy.

> W jednym z listow dalem przyklad zagarniecia domeny ibm.pl .

Czy to jest Twoj problem?
Jesli ktos zagarni doemen ibm.pl i bedzie to przeszkadzalo IBM (czy Ty
jestes ich prawnikiem?) to zatroszcza sie oni administarycjnie czy prawnie
o dozyskanie wlasnosci czyli domeny o tej nazwie.

Dopoki nie ma poszkodowanego nie ma przestepstwa, dopoki IBM nie wnosi
sprzeciwu to co stronom trzecim do tego????????????????
Znowu komplikujesz sprawy:)
Skad to u Ciebie?

> Juz ci ktos to wypunktowal :))))) jestes w bledzie, a w usa tez nazekaja
> ze .com jest za duze, i nalezy je usystematyzowac.

W USA jest duzo ludzi. Niektorzy na pewno narzekaja.

> to sie rejestruja w kategorii "wielobranzowe".

Bzdura. Nikt tak nie szukal i nie szuka. Uzywa sie do tego search engines.
A ja mogei nie mien pojecia ze jakas firma jest korporacja ktore robi
prawie wszystko. I zamiast latwiej jest rudniej bo orpcza tego ze wiem jak
sie firma nazywa musze jescze wiedzeic czy robia meble czy moze sa
wielbranzowi a moze sa w Piotrkowe Trybunalskim?

> kto komplikuje ? czytales kiedys ksiazke w ktorej co drugi wiersz jest
> raz przepis na picce a raz metoda demontazu silkika z fso 1500 ?
> bo ja nie.

Aha rozumie ze Ty mylisz o tych ktorzy w wolnych chwilach beda czytali
sobie do poduszki tablice DNS. Teraz rozumiem:)
O czym Ty mowisz?

Grzegorz mimo tego co ci mowia w szkole zadna regulacja nie rozwiaze
wszytskich problemow i czasem proba regulacji tylko komplikuje sprawe.
To na papierze ladnei wyglada tartex.meble.pl ale w zyciu ten tartex moze
(i pewnie to robi) produkowac na boku np. palety albo cos takiego. Wiec co
tartex.palety.pl??

Nie da sie tego tak zalatwic, prosciej jest skorzystac z yahoo czy innego
search engine i zrobic find na meble czy palety.

Wiem ze istnieja polskie search engines i katalogi.

Na razie.

--
Pozdrawia S.D.
mailto:nyce_guy_at_irc.pl