Re: Nowe domeny (bylo: Znowu DNS) w .

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 02 Dec 1996 - 13:43:03 MET

"S.D." <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:

>A ja nie, regionalne deomeny komplijkuja sprawe nie potrzebnie, dla
>wszytsktich jest miejsce w domenie pl.

Dobra. wymien wszystkie argumenty ZA umieszczaniem bezposrednio w pl,
a ja wymienie przeciw ok ? Bo widze ze piszesz tylko ze jestes za smietniskiem
(z mojego punktu widzenia), ale niespecjalnie masz na to uzasadnienie.

>Nic nie przemiawia za domenami
>regionalnymi poza wewnetrzna potrzeba regulacji:)

no wlasnie. czekam na argumenty.

>wspomoze

>Jakim procesom? Przyklad prosze.

W jednym z listow dalem przyklad zagarniecia domeny ibm.pl .

>Nie ma.

Juz ci ktos to wypunktowal :))))) jestes w bledzie, a w usa tez nazekaja
ze .com jest za duze, i nalezy je usystematyzowac.

>A jak taki tartex oprzc mebli robi np papier?

to sie rejestruja w kategorii "wielobranzowe".

>Po co to komplikowac?

kto komplikuje ? czytales kiedys ksiazke w ktorej co drugi wiersz jest
raz przepis na picce a raz metoda demontazu silkika z fso 1500 ?
bo ja nie.

>Skad ta potrzeba regulacji wszystkiego Grzegorz?
>Strach pze niewiadomym?

no to ja jeszcze raz. moze zniesmy prawo. po co nam ograniczenia ?
niech bandyci leja w morde. a co. takie ich "prawo"

>Musze isc teraz pracowac tzn posluchac jak sie kazdy wczoraj ( i ja)
>objadal indykiem.
>Czesc.