Re: The Official Anti-WARTA's SA Offer & Proposal

Autor: Jerzy Michal Pawlak (jmp_at_cocos.fuw.edu.pl)
Data: Sat 30 Nov 1996 - 15:23:13 MET

In article <68E64F3709_at_gwr.gazeta.pl>, ZIELU_at_gazeta.pl (Pawel Zielewski) writes:

>To ty tak sadzisz. A prawa rynku i elementarne prawa klienta?

A prawa rynku i elementarne prawa sprzedawcy?
Skad mam wiedziec, czy ten kto rozpetal cala kampanie nie zostal za to
oplacony przez "Polise" albo jakas inna konkurencje?

Uwaga dla nieuwaznie czytajacych: nie twierdze ze byl. Twierdze tylko
ze nie sposob odroznic z mojego punktu widzenia, czy akcje tego typu
prowadzi skrzywdzony klient, oszust usilujacy cos od firmy wyludzic,
czy moze nieuczciwy konkurent.

JMP