Re: Nowe domeny (bylo: Znowu DNS) w .

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Sat 30 Nov 1996 - 15:38:56 MET

Michal Tyrala <kbns_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote in article
<57pg56$opj_at_info.nask.pl>...

> Cos Wasc nie calkiem jasno piszesz.
>
> RMF jest firma *dzialajaca* w calej Polsce, jakoz i GW. Ja w Zabrzu,
> woj katowickie, spokojnie odbieram RMF i moge w kiosku kupic GW.
> A RMF to chyba centrale ma w Krakowie, GW mysle ze w W-wie.
>
> Tak ze jesli mozesz, to wytlumacz mi dlaczego dla Ciebie jest OK
> tpnet.pl a juz nie rmf.pl.

Konczac dyskusje wlasnie z tego powodu nie radze wam wprowadzac domen
regiolanych, miejskich itp.
Wiecej bedzie zamieszania niz korzysci (jakie sa korzysci domen
regionalnych?).
Trzeba bedzie tworzyc szanowne komisje, ktore beda obrdowaly braly
pieniadze i pewnie lapowki:)
Po co tworzyc zbedne byty?

BTW> To jest przyczynek do pewnej mentalnosci
europejsko-pozytywistycznej-encyklopedycznej wedlug ktorej mozna i nalezy
usystematyzowac kazdy apsket zycia. Regulacja prawna idzie w slad.
To tlumaczy ta slynna eurobiurokracje ze znormalizowanymi bananami i
babelkami w szmapanie.
Wszystkim sie wydaje ze alternatywa dla regulacji bedzei chaos balagan i
wszyscy utona w zalewie nowych domen.
I ja wam tego zycze. Tego zalewu.
Historia pokazuje ze wprost przeciwnie regulacje prawne hamuja rozwoj
technologiczny i ekonomiczny co widac na przykaldzie pewnych panstw i
kultur.