Re: The Official Anti-WARTA's SA Offer & Proposal

Autor: Rafal Maszkowski (rzm_at_torun.pdi.net)
Data: Sat 30 Nov 1996 - 16:32:08 MET

On 30 Nov 1996 14:23:13 GMT Jerzy Michal Pawlak <jmp_at_cocos.fuw.edu.pl> wrote:
: In article <68E64F3709_at_gwr.gazeta.pl>, ZIELU_at_gazeta.pl (Pawel Zielewski) writes:
: >> Prawde mowiac marzy mi sie jak najszybsze wprowadzenie
: >> jakis ograniczen prawnych w tej materii. Nie potrfilbym chyba
: >> powiedziec tak na poczekaniu jakich, ale cos z tym trzeba zrobic.
: >> Prtzeciez cala ta akcja byla PRZERAZAJCA !!!!! 8-0
: >To ty tak sadzisz. A prawa rynku i elementarne prawa klienta?
: A prawa rynku i elementarne prawa sprzedawcy?
: Skad mam wiedziec, czy ten kto rozpetal cala kampanie nie zostal za to
: oplacony przez "Polise" albo jakas inna konkurencje?
: Uwaga dla nieuwaznie czytajacych: nie twierdze ze byl. Twierdze tylko
: ze nie sposob odroznic z mojego punktu widzenia, czy akcje tego typu
: prowadzi skrzywdzony klient, oszust usilujacy cos od firmy wyludzic,
: czy moze nieuczciwy konkurent.

Wszystko jedno kto prowadzi i w jakiej sprawie. Ja sobie nie zycze zeby
wszyscy poszkodowani przez los (a pewnie mozna by ich sie doliczyc
w Internecie grubych milionow) informowali mnie co tydzien o swoich
nieszczesciach.

R.

--
Rafal Maszkowski rzm_at_torun.pdi.net           http://www.torun.pdi.net/~rzm
Opinia publiczna powinna byc zaalarmowana swoim nieistnieniem - St. J. Lec