Re: Wciaz DNS ...

Autor: Andrzej Resztak (resz_at_helios.man.lublin.pl)
Data: Fri 29 Nov 1996 - 15:49:14 MET

S.D. <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:

: Andrzej Resztak <resz_at_helios.man.lublin.pl> wrote in article
: <57mof7$sk0_at_helios.man.lublin.pl>...
: > S.D. <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:
: > Oczywiscie mozna tak jak w Ameryce, nie myslec w ogole,
: > pozniej wycofywac sieci 192.* z Europy, blokowac listowanie
: > domeny *.com bo za duza (i tworzyc domeny stanowe),
: > i na koniec cieszyc sie, ze Internet jeszcze
: > dziala bo kazdy dzieciak jak zechce to wciaz jeszcze
: > moze go wylozyc.
: >
: Najwazniejsze ze w tym US ten internet dziala.
: I to jak dziala.

Nie pisalem, ze nie dziala, tylko, ze go mozna mocno
przyblokowac, dopoki mnie ktos od sieci nie odlaczy.
Jeden juz to zrobul.

: To sie liczy a dolozenie nowej domeny to technoczny drobiazg.
: Poczekajcie az bedzie co regulowac z ta scisla regulacja na domeny
: wojewodzkie i gminne.

I co? I wszystkim pozmieniamy?

: Zreszta obszarowe, ludnosciowe i ekonomiczne sa roznice miedzy USA a Polska
: pozwalaja sadzic ze Polsce tego problemu dlugo dlugo nie bedzie.

Oby z innych powodow niz myslisz.

: BTW. Co do blokowanie domen w com to chyba zartujesz...
: Chcesz domene w com?
: Nie ma sprawy.

Jesli masz klopoty z czytaniem po polsku, nie musisz zagladac
do polskojezycznych grup. Wylistuj sobie domene com.
i wyslij mi wynik to pogadamy, na razie nie mamy o czym.
A, i nie zapomnij napisac mi jak to zrobiles. Jestem ciekaw.

Andrzej Resztak