Re: Nowe domeny (bylo: Znowu DNS) w .

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Fri 29 Nov 1996 - 15:35:19 MET

Grzegorz Szyszlo <ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote in article
<57mqps$1mb_at_helios.man.lublin.pl>...

> tylko co te pec'e maja ze sobo wspolnego poza tym samym typem
dzialalnosci ?
> Ja bym je spokojnie rejestrowal w regionalnych.

A ja nie, regionalne deomeny komplijkuja sprawe nie potrzebnie, dla
wszytsktich jest miejsce w domenie pl. Nic nie przemiawia za domenami
regionalnymi poza wewnetrzna potrzeba regulacji:)
Jesli rozne PEC lazy ze soba nazwa a nie wlasciciel (skarb panstwa?) czy
organizacja to trudno musza sobie wyrobic tak czy inaczej wlasne znaki
handlowe

Gdansk

> wtedy sobie zaloza pec.pl i juz.

Czemu nie dzis?
Czy to drozej czy gorzej? Na co czekac?

> Ale zapobiegnie kilku procesom.

Jakim procesom? Przyklad prosze.

> czy aby na pewno ?

Nie ma.

> dokladnie tak (przypadkowa zbieznosc pogladow :)))

> wlasnie. Jak taki ludz sobie wtloczy ze tartex corporation produkuje
> meble, to sobie siegnie do www.tartex.meble.com.pl . proste ?

A jak taki tartex oprzc mebli robi np papier?

Po co to komplikowac?
Skad ta potrzeba regulacji wszystkiego Grzegorz?
Strach pze niewiadomym?

Musze isc teraz pracowac tzn posluchac jak sie kazdy wczoraj ( i ja)
objadal indykiem.
Czesc.