Re: Nowe domeny (bylo: Znowu DNS) w .

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 29 Nov 1996 - 15:09:00 MET

"S.D." <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:

>nie
>>

>Ja:
>
>To chyba nieporozumienie.
>
>W Waszym przypadku domena pec.torun.pl mozna doskonale zastapic
>torunpec.pl i tez by bylo dobrze albo torun.pec.pl i jeszcze lepiej bo
>spojnie jescze warszawa.pec.pl i gdansk.pec.pl

tylko co te pec'e maja ze sobo wspolnego poza tym samym typem dzialalnosci ?
Ja bym je spokojnie rejestrowal w regionalnych.

>Zreszta dzis jestescie pzostaloscia centralnego panstwoego przedsiebirostwa
>elektrycznego gdzie oddzial PEC Torun obslugiwal Torun a PEC Gdansk Gdansk
>ale moza za kilka lat bedziecie samodzielnie wlazyc z konkurencja bez
>ograniczen terytorialnych...... A wtedy co?

wtedy sobie zaloza pec.pl i juz.

>Regulacje nie wpsomagaja gospodarki, regulacja DNS internetu nie wspomoze
>internetu.

Ale zapobiegnie kilku procesom.

>W wielkim USA gdzie nawet prawo rozni poszczegolne stany nie mowiac o
>odleglosciach nei ma domen regionalncych ani stanowych.

czy aby na pewno ?

>A komputery dla ludzi:)
>DNS zrezta jest wlasnie dla ludzi

dokladnie tak (przypadkowa zbieznosc pogladow :)))

>bo to ludziom trudno spamietac rzedy
>cyferek a latwiej logiczne zbitki liter.

wlasnie. Jak taki ludz sobie wtloczy ze tartex corporation produkuje
meble, to sobie siegnie do www.tartex.meble.com.pl . proste ?

>Pozdrawia S.D.
>mailto:nyce_guy_at_irc.pl

tez pozdrawiam :)