Re: Nowe domeny (bylo: Znowu DNS) w .

Autor: Andrzej Bort (bort_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 29 Nov 1996 - 08:40:11 MET

S.D. <nyce_guy_at_irc.pl> pisał(a):

> Ma.
> Dotychczas domana com byla dla serverow z USA.
> wiec us.

KURNA, facet, zapytam sie bezczelnie: SPRAWDZALES ?! Chyba nie.
A ja sprawdzilem:

% bort_at_zeus:/staff/users/bort > nslookup www.seagate.com.us
Name Server: zeus.polsl.gliwice.pl
Address: 157.158.1.3

*** zeus.polsl.gliwice.pl can't find www.seagate.com.us: Non-existent domain

-----------------

% bort_at_zeus:/staff/users/bort > nslookup www.cdnow.com.us

*** zeus.polsl.gliwice.pl can't find www.cdnow.com.us: Non-existent domain

-----------------

% bort_at_zeus:/staff/users/bort > nslookup www.compuserve.com.us

*** zeus.polsl.gliwice.pl can't find www.compuserve.com.us: Non-existent domain

-----------------

% bort_at_zeus:/staff/users/bort > nslookup www.netcom.com.us
Name Server: zeus.polsl.gliwice.pl
Address: 157.158.1.3

*** zeus.polsl.gliwice.pl can't find www.netcom.com.us: Non-existent domain

-----------------

4 wybrane przeze mnie na chybil-trafil, 100% PUDLA. Dalej podtrzymujesz
swoja opinie?

Jestem w stanie poszukac po domenie com i jestem w stanie zalozyc sie
o cokolwiek chcesz, ze wiekszosc (czyli ponad polowa) *.com nie istnieje
jako *.com.us. A osobiscie przypuszczam, ze nie ma wpisu ponad 99% (za
100% to nie daje glowy, moze jakas perelka sie znajdzie). Ciekawe, czy ty
mi podasz na talerzu jakis *.com co ma wpis do DNS jako *.com.us....

P.S.
Zastanawiam sie, czemu ja na to odpowiedzialem??? :->

--
--   Andrzej Bort          Technical University of Silesia, Computer Center
--   E-mail: bort_at_polsl.gliwice.pl (ISO compatible)  Office phone: 37-15-69