Re: Nowe domeny (bylo: Znowu DNS) w .

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Fri 29 Nov 1996 - 12:22:01 MET

Andrzej Bort <bort_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote in article
<57m40r$1n2_at_info.nask.pl>...
> S.D. <nyce_guy_at_irc.pl> pisał(a):

> KURNA, facet, zapytam sie bezczelnie: SPRAWDZALES ?! Chyba nie.
> A ja sprawdzilem:
>
> % bort_at_zeus:/staff/users/bort > nslookup www.seagate.com.us
> Name Server: zeus.polsl.gliwice.pl
> Address: 157.158.1.3
>
> *** zeus.polsl.gliwice.pl can't find www.seagate.com.us: Non-existent
domain

> 4 wybrane przeze mnie na chybil-trafil, 100% PUDLA. Dalej podtrzymujesz
> swoja opinie?
>
> Jestem w stanie poszukac po domenie com i jestem w stanie zalozyc sie
> [...]
Ja tez nie wiem.
Sluchaj Andrzej, domyslnie (trzeba sie domyslec) domena com jest domena
com.us. Bo dotyczy USA. Kiedy domena jest com edu mil org to kazdy wie ze
chodzi o urzadzenie w us . Nie w kanadzie nie w marocco ale w us. Stad
napisalem ze pomimo tego ze nie jest napisane com.us to kazdy wie jaka to
domena NARODOWA .
Czy teraz jest jasne co mialem na mysli "mowiac domyslnie"?
W dns nie ma domeny com.us choc istnieje i ma sie dobrze domena us.
I nie ma nic wspolnego z regionalnoscia.