Re: Nowe domeny (bylo: Znowu DNS) w .

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Thu 28 Nov 1996 - 21:38:17 MET

Radoslaw Poplawski <radekp_at_geocities.com> wrote in article
<32a5c285.2159376_at_news.nask.org.pl>...

> Domena .pl to nie smietnik. Rejestrowanie tam czegos powinno miec
> bardzo uzasadnione przypadki. W tej chwili oprocz tpnet.pl nie widze
> niczego warego tam zarejestrowania (moze jeszcze sieci energetyczne i
> koleje).

Jasne zwlaszcza ze w przeciez duzo wiekszym USA nie ma domen regionalnych
ani stanowych. Jest jeen com. I da sie zyc. W duzo mniejszej geogrficznie i
sieciow Polsce jest sens. Nie rozumiem.
BTW w jakim kraju sa domeny regionalne?

> com.pl. Od samego poczatku. Domeny krakow.pl to dla mnie lekkie
> nieporozumienie, chociaz w przypadku uczelni moga sie przydac.

> Moj tez jest prosty. Domena com.pl dla firm komercyjnych. Mocne
> ograniczenia + wyzsze koszty dla rejestracji w domenie pl.

W imie czego te ograniczenia, czlowieku?
Moze wogole ograniczyc przyznawanie domen i tylko dla znajomych albo za
lapowke?
Po co te ogrniczenia, co da wyroznik com.pl zamiast pl?