Re: Nowe domeny (bylo: Znowu DNS) w .

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Thu 28 Nov 1996 - 18:04:43 MET

28 Nov 1996 14:47:57 GMT, "S.D." <nyce_guy_at_irc.pl> napisał(a):

>Rozumiem ze wielkie firmy powdtaja z dnia na dzien od razu w 49
>woejwodztwach a malym ktore sie rozrastaja bedzie sie zmieniac domeny jak
>beda rosly.

Domena .pl to nie smietnik. Rejestrowanie tam czegos powinno miec
bardzo uzasadnione przypadki. W tej chwili oprocz tpnet.pl nie widze
niczego warego tam zarejestrowania (moze jeszcze sieci energetyczne i
koleje).

>Co zreszta z firma wysylkowa z krakowa ktora robi biznes na terenie celgo
>kraju dlabys jsj prawo do domeny pl czy tylko krakow.pl?

com.pl. Od samego poczatku. Domeny krakow.pl to dla mnie lekkie
nieporozumienie, chociaz w przypadku uczelni moga sie przydac.

>Sorry Radek Twoje pomysl nie przystaje do rzeczywistosci.
>A moj jest prosty: "domena .pl dla kazdego", jezyk poslki jest bogaty nazw
>dla kazdego wystarczy.:)

Moj tez jest prosty. Domena com.pl dla firm komercyjnych. Mocne
ograniczenia + wyzsze koszty dla rejestracji w domenie pl.

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
Do wziecia wersja beta pelnej konwersji ISO 8859-2
na CP1250 do Forte Agenta 0.99f. Wszelkie bugi do mnie!