Re: O domenach jeszcze

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 28 Nov 1996 - 13:34:02 MET

konradpl_at_zt.piotrkow.tpsa.pl (Konrad Plich) wrote:

>Czytam, czytam :-)

uffff :)))))))))))))))))))

>No wlasnie o tym pisalem. Jesli nie przejdzie to robi sie niespojnie:
>w domenach regionalnych <kategoria> jest "do odpuszczenia" bo nie przejdzie.
>Natomiastw .pl moze sie uda kogos do niej zmusic.
>To ze bedzie to NIESPOJNE jakos Ci nie przeszkadza.

mi przeszkadza, tylko zwroc uwage na potencjalna ilosc domen w domenach
regionalnych, a ta iloscia w domenie .pl . O ile przez regionalne
mimo wszystko da sie jakos przedrzec, to w glownej bedzie to praktycznie
niemozliwe. I wlasnie dlatego (choc niechetnie) przychylam sie za
pozostawieniem
domen regionalnych do administracji lokalnym wladzom. Jedyne co bym dla nich
zrobil, to zestaw zalecen. Mysle ze wielu administratorow by sie do nich
zastosowalo, zreszta niektorzy w regionach robia cos na wzor domeny glownej.
I bardzo dobrze.
   Ale jestem zdecydowanie przeciw wrzucaniu wszystkiego do .pl. juz pisalem
czemu. O ile to mozliwe, bylbym za stworzeniem maksymalnej ilosci przeszkod,
aby komukolwiek uniemozliwic rejestracje domen firmowych w .pl .
No coz. to moj punkt widzenia, ktory niekoniecznie (jak widac) musi byc
zgodny z twoim :))))

>Owszem, gdyby <kategoria> mialaby byc zawsze to pozostaje tylko dyskusja
>czy to jest komus potrzebne (oprocz historykow Internetu) i czy cos
>mowi, ale jesli dla domen regionalnych moze jej nie byc a dla .pl musi
>to jest wlasnie ten bezsens o ktorym pisalem.

Doskonale zdaje sobie sprawe z niekonsekwencji. Przeczytaj ktoras z moich
poprzednich wypocin. Krotko streszcze. Rejestracja wszystkiego w .pl sprawi,
ze domeny regionalne i funkcjonalne po prostu sie utopia w tym wszystkim,
i straca swoje funkcje.

>Pozdrawiam.
> Konrad

No to ja tez pozdrawiam :)))))

ps:
uffff.... dawno nie bralem udzialu w takim szumie. ostatnio na
pl.soc.religia :)) nawet GT sie noz otworzyl :)))))))