Re: O domenach jeszcze

Autor: Konrad Plich (konradpl_at_zt.piotrkow.tpsa.pl)
Data: Thu 28 Nov 1996 - 11:18:56 MET

On Thu, 28 Nov 1996, Grzegorz Szyszlo wrote:

> widze ze nie czytasz co pisze. postaram sie jasniej. Jesli firma zaklada sobie
Czytam, czytam :-)
> domene w formie <firma>.<kategoria>.pl , to jej wewnetrzna sprawa jest
> jak sobie to w srodku zorganizuje. Moze sobie robic
[...]
> bo takie reguly zostaly ustalone dla domen regionalnych. osobiscie
> bylbym za wprowadzeniem wymogu stosowania kategorii na poziomie regionow,
> czyli firma.<kategoria>.<region>.pl . ale wiem ze to po prostu
> nie przejdzie. Za to bylbym za rejestracja (odgorna) dodatkowej domeny
No wlasnie o tym pisalem. Jesli nie przejdzie to robi sie niespojnie:
w domenach regionalnych <kategoria> jest "do odpuszczenia" bo nie przejdzie.
Natomiastw .pl moze sie uda kogos do niej zmusic.
To ze bedzie to NIESPOJNE jakos Ci nie przeszkadza.
Owszem, gdyby <kategoria> mialaby byc zawsze to pozostaje tylko dyskusja
czy to jest komus potrzebne (oprocz historykow Internetu) i czy cos
mowi, ale jesli dla domen regionalnych moze jej nie byc a dla .pl musi
to jest wlasnie ten bezsens o ktorym pisalem.

Pozdrawiam.
                                Konrad