Re: O domenach jeszcze

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 28 Nov 1996 - 11:51:31 MET

konradpl_at_zt.piotrkow.tpsa.pl (Konrad Plich) wrote:

>Ale firma jest taka duze ze sie robi miasto.firma.<kategoria>.pl czyli
>poplatanie z pomieszaniem czyli bez sensu.

widze ze nie czytasz co pisze. postaram sie jasniej. Jesli firma zaklada sobie
domene w formie <firma>.<kategoria>.pl , to jej wewnetrzna sprawa jest
jak sobie to w srodku zorganizuje. Moze sobie robic
Tyle ze wypadaloby, zeby miala hosta reprezentacyjnego, dostepnego
Na takim hoscie robi odwolania do stron odpowiednich firmowych serwerow na
dane miasto i juz. Ale jak zaznaczylem, to jest wewnetrzna sprawa firmy,
czy to zrobi elegancko czy byle jak.

>miasto.firma.pl jest prostym odwroceniem firma.miasto.pl wiec po co
>akurat w tym przypadku kategoria, skoro w przypadku firma.<region>.pl nie
>jest to wcale potrzebne ?

bo takie reguly zostaly ustalone dla domen regionalnych. osobiscie
bylbym za wprowadzeniem wymogu stosowania kategorii na poziomie regionow,
czyli firma.<kategoria>.<region>.pl . ale wiem ze to po prostu
nie przejdzie. Za to bylbym za rejestracja (odgorna) dodatkowej domeny
dla identyfikacji firm regionalnych. ale to inna bajka i nie bede mieszal.
chyba ze jestes ciekawy na jaki pomysl wpadlem :) zreszta to i tak trafi
do kosza. latwiej jest sobie po prostu posiedziec i poczekac az ludziom
znudzi sie gadanie.

>wlasnie

wlasnie to znaczy ok na brak kategorii, czy potwierdzenie ze to slepy zaulek ?

>Pozdrawiam.
> Konrad

takze pozdrawiam,