Re: Nowe domeny (bylo: Znowu DNS) w .

Autor: Pawel Kaminski (pawelk_at_waw.pdi.net)
Data: Wed 27 Nov 1996 - 13:26:09 MET

Widze ze wszyscy tocza tu ciezkie boje o domeny a ja nawet nie wiem
czy firmy ktorej szukam mam szukac pod

.com.pl .pl czy moze waw.pl a moze jeszcze gdzie indziej

Pytanie
1. Ile osob wie czy RMF_FM jest rmf.com.pl czy rmf.pl a
moze eb.pl eb.com.pl eb.elblag.pl hehehhe?
Wiem ze wiecie bo kazdy tam byl, ale okocim.pl czy okocim.com.pl he???
I np Niemiec chce kupic sobie udzialy w Browarach w Zywcu i
bierze sobie www.zywiec.pl a moze www.zywiec.com.pl z moze
www.zywiec.com ????

A co np Polskie Linie Lotnicze LOT www.lot.com
-- ^^^^^
Hmm w stanach to chociaz wiem ze prawie zawsze dziala
www.firma.com i juz a u nas eeeeeeeeeeeeeeee

== Pawel Kaminski e-mail : pawelk_at_waw.pdi.net CB-RADIO 27.160Mhz
== robbo_at_irc.pl
== http://robbo.irc.pl/robbo.html
== IRC : ROBBO #polska
== http://robbo.irc.pl/ - ponad 200 URLi - ludzie, zdjecia, info, imprezy