Re: O domenach jeszcze

Autor: Pawel Kaminski (pawelk_at_waw.pdi.net)
Data: Wed 27 Nov 1996 - 13:09:18 MET

: > Maly przyklad TPSA zaklada domeny regionalne jak np.
: > tpnet.waw.pl tpnet.krakow.pl czy nie widzicie tu absurdu hmmm?
To byl przyklad ^^^^^^^^^^^^^^^^^ jak bez sensu by wygladaly domeny
regionalne w postaci firma.miasto.panstwo

: Może ja i ślepy... Ale ja widzę, że jest:
: *.krakow.tpnet.pl, warszawa.tpnet.pl .....
 Zgadza sie, ze tak jest, bo tak jest sensownie ale ktos tu lasnuje domeny
regionalne w postaci firma.miasto.pl (dla firm majacych 30 komputerow
w kilkumiastach

Znowu przyklad tpnet
Domena jest jako tpnet.pl a rozwijana przez nich w przod
a gdyby miasto bylo miedzy tpnet a pl trzeba by kazda rejestrowac
Czyz nie????

: Ja u siebie też mam dla każdego miasta poddomemeny... I co z tego?
: (przy okazji: wprowadziłem własny pomysł kiedyś dawno tu proponowany,
: niespotkał się z aprobatą.... każde miasto ma swój dwuliterowy skrót
: od tego co ludzie mają na tablicach rejestracyjnych ;)
: czyli np.: kr.onet.pl, wa.onet.pl, wr.onet.pl .....
: Jak ktoś nie pamięta skrótu, znajdzie na www.onet.pl tabelę skrótów.
: A jak napisze email na krakow.onet.pl - to też dojdzie! :-)
Widzisz masz miasto przed onet.pl (to nie jest domena regionalna)
a chodzi o miasto.panstwo

== Pawel Kaminski    e-mail : pawelk_at_waw.pdi.net        CB-RADIO 27.160Mhz
==                             robbo_at_irc.pl
==                    http://robbo.irc.pl/robbo.html
==                        IRC : ROBBO  #polska
== http://robbo.irc.pl/  - ponad 200 URLi - ludzie, zdjecia, info, imprezy