Re: dialup: TPSA czy inny ISP

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 25 Nov 1996 - 17:50:00 MET

Michal Krzeminski <mike_at_polbox.pl> wrote:
: On 23 Nov 1996, Jarek Lis wrote:
: > A moze TPSA juz sie jakos z Wami dogadalo i odpala Wam wreszcie dzialke
: > za telefony do was?

: Uwaga, teraz bedzie bardziej oficjalnie poniewaz zwlaszcza ostatnie zdanie
: jest nieprawdziwe, przynajmniej w przypadku mojej firmy.

Tu nie ma co sie unosic oburzeniem. To powinniscie sobie (wy, providerzy)
wywalczyc. Tylko zeby walka nie skonczyla sie tak, ze TPSA podniesie ceny
za internet.

Osobiscie proponuje, zeby TPSA obnizyla ceny za korzystanie z telefonow
(powiedzmy 1 impuls co 6 minut), i moze jednoczesnie dorzucic cos za
korzystanie z 0,202122 - powiedzmy tez 1 impuls co 6 minut.
Wyjdzie na to samo, ale jest miejsce na konkurencje.

: Jesli chodzi o moja firme (jak ma byc oficjalnie, to juz do
: konca ;) to mamy 24-godzinny hotline na takie wypadki i nawet jesli cos
: sie rozleci to o kazdej porze bedzie mozna o tym porozmawiac z zywym
: czlowiekiem a nie jakas sekretarka automatyczna czy co gorsza z nikim.
: To wlasnie dlatego nie rezygnujemy z ciaglej modernizacji i rozbudowy
: portow dialup.

: Poza tym ja nie wiem czy TP na przyklad ma zamiar robic
: cos z technologia 56K ?

Ba, a czy rok temu ktos w ogole myslal, ze cos zrobia z Internetem?
Kiedys sie znow tworczo zmobilizuja .... i bedzie 56k. W dodatku
zdaje sie ze to dla nich nawet znacznie prostsze.

Jarek.