Re: Wci ¨ DNS ...

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Mon 25 Nov 1996 - 18:12:35 MET

Dnia 25 Nov 96 o godz. 17:29, Wladyslaw Majewski napisal(a):

> Jarku,
> w zadnym wypadku.
> Sad do domeny .gov pasuje tylko w wariancie sad.gov.su,
> a Tobie chyba so Sowieckiej Unii nie spieszno?

Wladku,
byla juz na ten temat kiedys dyskusja na polipie,
i wydawalo mi sie, ze wszyscy juz "mamy jasnosc" co do tego ze .gov to nie
tylko *rzad* sensu stricte, ale w ogole *wladza*.
Sad jest organem wladzy - o trojpodziale wladzy wszak slyszales :-)
W koncu Kongres USA (i chyba ichni SN takoz) tez jest pod .gov, a polski sejm
i senat tez. I moim zdaniem jak najbardziej na miejscu.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl