Re: Internet w kablowce.

Autor: Ryszard Gabryszewski (kacper_at_haydn.cbk.waw.pl)
Data: Sat 23 Nov 1996 - 14:18:32 MET

 On 22 Nov 1996, Tomasz Leszczynski wrote:

> Nie zmienia to faktu, ze on jako minister ponosi PELNA odpowiedzialnosc.
> Jesli do glupot realizowanych przez min.lacz. daje tylko twarz to tym
> gorzej dla niego.

Jego to chyba nie rusza :-)
Poza tym wydaje mi sie, ze akurat jemu nie mozna zarzucic tego, ze
popelnia jakies glupoty. Takie zarzuty mozna czynic tylko takim
ludziom, ktorzy cokolwiek robia ...

> To zalezy jak bedziemy rozstrzygac dylematy: placimy rachunek za telefon
> czy za mieszkanie :-)

Jezeli nie zaplacisz za mieszkanie, to po pewnym czasie nie bedziesz
musial rozstrzygac takich dylematow :-)

---
Ryszard Gabryszewski #### phone: +48.22.403766 ext. 321, fax: +48.22.403131
        e-mail: kacper_at_cbk.waw.pl # http://www.camk.edu.pl/~kacper