Re: polski Internet w Internet World

Autor: Jacek Lewinski (lewinski_at_ccs.pl)
Data: Fri 22 Nov 1996 - 14:47:12 MET

Ziemek Borowski wrote:

> BTW. czy ktos kompetentny moglby krok po kroku opisac procedure
> zalatwienia sobie lini stalej od TP.S.A.+nr. IP do domu? (zwl.
> koszta ;-(

TRzeba po prostu we właściwym Rejonie Telekomunikacji złożyć podanie, w
którym podaje się:
- skąd dokąd
- w jakim celu
- analogowe czy cyfrowe
TRzeba dołączyć (koniecznie!) kwita stwierdzającego prawo do lokalu, w
którym ma być zakończone łącze (umowa kupna, najmu etc.).
Jeśli ma być na firmę, to kopie papierów firmy (wyciąg z rejestru,
zgłoszenie działalności).
Jak z IP to nie wiem, ale cennik dzierżawy można znaleźć na:
http://www.tpsa.pl/laczapl.html.
Potem po miesiącu przychodzi odpowiedź, że z braku możliwości
technicznych ....... .
Żartowałem!!!!
Powodzenia

J.L.

P.S. Radzę zerknąć na usługę POLPAK-T. Bardzo ciekawe możliwości za
niewygórowaną cenę. Trzeba tylko mieć router z portem FR.