Re: Internet w kablowce.

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Thu 21 Nov 1996 - 23:33:08 MET

Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote in article
<19A2AEB67ED_at_inf.wsp.krakow.pl>...

> Co ty? Nie wiesz jak TCP/IP dziala?
> W tym protokole nie ma transmisji tylko w jedna strone. Zebys mogl
cokolwiek
> sciagac z serwera, twoj komputer musi zwrotnie wysylac potwierdzenia
> pakietow. Dlatego kanal *musi* byc dwukierunkowy.

Jarek widac sie da.
Tak dziala juz internet przez antene satelitarna.
Podobnie modem USR 56 dziala tak ze 56K jest upload a 28.8K jest download.
W koncu to tylko powteirdzenia.
I tak to juz u nas dziala a problemy techniczne to z reguly te
najlatwiejsze do rozwiazania.

> [...]
> dziwacznie (to juz sie musza czarodzieje od unixa wypowiedziec... ;-)),
zeby
> odpowiedzi przyjmowal zupelnie z innego interfejsu sieciowego, tzn. np.
> wysylal po eth0, a odpowiedzi dostawal po sl0 (analogiczna, tylko
odwrotna
> konfiguracja musialaby zreszta dzialac po twojej stronie), ale nawet
jezeli
> byloby to realne, to to podwaza caly sens internetu przez kablowke - bo
mialo
> byc *niezaleznie* od telefonu, a tu i tak musisz wisiec na telefonie

U nas sens internetu prze kablowke jest taki ze osiagalna jest przez
kablowke duzo szerszy band niz przez telefon. To samo dotyczy TV
satelitarnej.

> Pozdrowienia,

Pozdrawia.