Re: Internet w kablowce.

Autor: Maciej Lopacinski (MLOPACI_at_gazeta.pl)
Data: Thu 21 Nov 1996 - 21:22:40 MET

> do kanalow cyfrowych na centrali. Chwilowo zastanowienie wywolal u mnie
> fakt, iz w USA tego typu modemy podlacza sie do "Channelized T1" ktore
> jest jak sadze dzielone na kanaly 56Kbit - w polsce mamy w powszechnym
> uzyciu 2048Kbit E1, ktore w naszych urzadzeniach telekomunikacyjnych
> dzielone sa na kanaly 64, nie zas 56Kbit (to jest to nasze channelized,
> czyli fractional E1, dobrze mowie?) I teraz mam problem, z tego co widac
O ile dobrze pamietam T1 jest dzielone na mniejsza ilosc kanalow 64k,
(chyba na 24), natomiast E1 na 32 kanaly (30 danych i dwa
sygnalizacyjne z ktorych jeden czasami mozna wykorzystac na dane)

|                                      |         Maciej Lopacinski |
|                                      |     Dzial Telekomunikacji |
|                                      |          Gazety Wyborczej |
|                                      |       tel. (+4822) 401481 |
|                                      |    M.Lopacinski_at_gazeta.pl |