Re: Znowu DNS

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 21 Nov 1996 - 15:03:03 MET

darekw_at_atm.com.pl (Dariusz Wichniewicz) wrote:

>DNS sluzy do latwiejszej identyfikacji urzadzen badz uslug pracujacych w
>sieci. W kazdym wypadku nazwa (urzadzenia lub uslugi) ma swoja wartosc
>reklamowa. Jesli wspomniany wyzej POLKOMTEL nazwal swoja siec PLUS GSM, to
>widac sadzil, ze nazwa PLUS jest ladniejsza niz POLKOMTEL, lepiej sie
>kojarzy i lepiej zapamietuje. Nie widze zadnych argumentow przeciwko
>wykorzystaniu tej samej zasady w Internecie.

Ja osobiscie wolalbym nazwe GSM a nie plus. bo plus jest tak powszechnie
uzywanym slowem, ze ja jak bym zobaczyl cos takiego w dns to nie skojarzyl
bym tego slowa w zaden sposob z firma jaka przy okazji prezentujesz.

>Mozna oczywiscie wymusic na uzytkownikach sieci nazywanie swoich komputerow
>wedlug standardu "PC486DX4100-WIN95.LAN-NT351.CISCO2503.waw.pl", co
>niewatpliwie ma wielka wartosc informacyjna,

bez przesady, bo to nic nie mowi..... duuuzo wody. ale pc53.polkomtel.waw.pl
bylby dla mnie bardzo przejrzysty.

>a mala reklamowa. Dla mnie
>osobiscie "czasnaeb.com.pl" jest jednak nieco ...weselszy, ...ladniejszy,
>..bardziej sensowny (do wyboru).
>Darek

co do eb w sumie masz racje. ale jak wyprodukuja jakas odmiane (uwaga mieszam)
eb plus, i zechca nazwy plus co wtedy ? czyli generalnie jestem przeciwko
temu zeby w dns uzywac nazw powszechnie uzywanych mogacych wprowadzic
kogos w blad (czyli interpretowalnych na wiele sposobow)