Re: Znowu DNS

Autor: Dariusz Wichniewicz (darekw_at_atm.com.pl)
Data: Tue 19 Nov 1996 - 15:12:58 MET

At 15:01 19.11.96 +0100, you wrote:

>Czy nie uwazasz ze DNS to jest struktura informacyjna a nie reklamowa ?

DNS sluzy do latwiejszej identyfikacji urzadzen badz uslug pracujacych w
sieci. W kazdym wypadku nazwa (urzadzenia lub uslugi) ma swoja wartosc
reklamowa. Jesli wspomniany wyzej POLKOMTEL nazwal swoja siec PLUS GSM, to
widac sadzil, ze nazwa PLUS jest ladniejsza niz POLKOMTEL, lepiej sie
kojarzy i lepiej zapamietuje. Nie widze zadnych argumentow przeciwko
wykorzystaniu tej samej zasady w Internecie.
Mozna oczywiscie wymusic na uzytkownikach sieci nazywanie swoich komputerow
wedlug standardu "PC486DX4100-WIN95.LAN-NT351.CISCO2503.waw.pl", co
niewatpliwie ma wielka wartosc informacyjna, a mala reklamowa. Dla mnie
osobiscie "czasnaeb.com.pl" jest jednak nieco ...weselszy, ...ladniejszy,
...bardziej sensowny (do wyboru).

Darek