Wciąż DNS, cholera...

Autor: Marcin D. Olczyk (maryan_at_alplast.com.pl)
Data: Wed 20 Nov 1996 - 19:39:54 MET

Kiedyś rzuciłem posting nt. Geograficznych Nazw Domen w Polsce,
ale nie spotkał się on z żadnym odezwem. Może teraz jest dobra
chwila żeby rzucić temat ponownie.

Tak więc nie mogę się pogodzić z brakiem systematyki w nazwach
domen obejmujących miasta.
Dlaczego są takie domeny jak
waw, wroc, gda, zgora, jgora
obok
koszalin, szczecin, slupsk, katowice, skierniewice?

Nie lepiej wyglądała by nazwa NowySacz.pl niz nowy-sacz.pl,
lub ZielonaGora.pl niz zgora.pl i JeleniaGora.pl/jgora.pl?

Nigdy nie widziałem jeszcze takich potwórkow jak new-york,
za to NewYork i PaloAlto tak.

Ktoś może powiedzieć że nudzi mi się i czepiam się pierdół.
Ale tak niewiele trzeba żeby było wokół nas ładniej... ;)))

Marcin