Re: Admin vs. user - przy okazji irc'a

Autor: Robert Maron (robmar_at_mimuw.edu.pl)
Data: Mon 18 Nov 1996 - 19:04:52 MET

Szymon Sokol <szymon_at_galaxy.uci.agh.edu.pl> wrote:
: Robercie, powiedz mi, gdzie płacisz podatki i jak to zrobiłeś, że
: pytają Cię, na co te podatki przeznaczasz. Jak ja płacę podatek, to
:-) licze na to, ze chodzac na wybory wplywam na sposob wydawania
moich podatkow; ale nie rozciagajmy tu tego watku, ew. polemiki -
prywatnie, please

: Wiem za to, że jak KBN daje dotację na sprzęt liczący, to jest to
: dotacja na cele *naukowo-badawcze* - dla KBN studenci mogą w ogóle
: nie istnieć. A MEN, który odpowiada za finansowanie potrzeb
: studentów, za mojej pamięci nie dał na sprzęt ani grosza. Na sieć
: też. Więc na dobrą sprawę, to że studenci mają na czym liczyć na
: uczelniach i mają dostęp do Internetu, to po prostu wielki przekręt
: zrobiony przez administratorów za cichym przyzwoleniem władz
: uczelnianych, na który KBN przymyka oko. A tu jacyś studenci się
: uznali za sól tej ziemi, i się buntują, że im jakieś restrykcje ktoś
: śmie nakładać... śmiechu warte.

niestety w sporym stopniu masz racje; ale:

osobiscie mam nadzieje, ze KBN nie mial by swoich pieniedzy, gdyby nie
studenci - rzad by nie dal; i posrednio jednak to fakt bycia
uniwersytetem powoduje posiadanie ladnych zabawek;
o ile wiem, KBN nie finansuje czego popadnie, tylko jednak okolice
uniwersytetow...

a tak w ogole, to chyba jestesmy ciagle bardzo ubogim krajem, stad
powyzsze problemy;

robert

--
robmar_at_cs.kun.nl                      finger robmar_at_hera.cs.kun.nl
(robmar_at_mimuw.edu.pl              http://zls.mimuw.edu.pl/~robmar)