Re: Admin vs. user - przy okazji irc'a

Autor: Szymon Sokol (szymon_at_galaxy.uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 18 Nov 1996 - 19:43:59 MET

Robert Maron <robmar_at_mimuw.edu.pl> wrote:
: :-) licze na to, ze chodzac na wybory wplywam na sposob wydawania
: moich podatkow; ale nie rozciagajmy tu tego watku, ew. polemiki -
Optymista.

[----]

: osobiscie mam nadzieje, ze KBN nie mial by swoich pieniedzy, gdyby nie
: studenci - rzad by nie dal; i posrednio jednak to fakt bycia
: uniwersytetem powoduje posiadanie ladnych zabawek;
: o ile wiem, KBN nie finansuje czego popadnie, tylko jednak okolice
: uniwersytetow...
Chyba mnie nie zrozumiałeś: KBN finansuje *badania naukowe* (jak
zresztą sama nazwa tego ciała sugeruje). Czy prowadzone przez
uczelnię, czy PAN albo inne instytucje - to sprawa drugorzędna. Ważne
jest to, że KBN nie finansuje niczego, co ma związek ze studentami -
no chyba że studenci uczestniczą w jakichś badaniach. I jeśli Ci się
wydaje że rząd daje KBN pieniądze "bo studenci", to nie masz niestety
pojęcia o strukturze finansowania sektora akademickiego. Jak zresztą
znaczący procent osób, które w tej dyskusji udział wzięły.

--
                   Szymon Sokol -- Network Manager
U   U M   M M   M  University of Mining and Metallurgy, Computer Center