Re: TPSA - Internet - 1997

Autor: Bernard Malinowski (maber-polska_at_geocities.com)
Data: Sun 17 Nov 1996 - 17:14:32 MET

>Co tam duzo gadac. Mozna miec w Usiech unlimited usage za $20/miesiecznie i
>ta cena jest juz cena standardowa.
>Dla porownania tyle kosztuje 9 paczek srednich papierosow.
>Wiecej informacji o cenach "internetu" na swiecie?
>Polecam
>http://www.thelist.com

Widzisz Sławku ja tu w Polsce płacę przeciętny rachunek za ograniczony
dostęp (TPSA) ok. 150 zł. (czyli ok. $52) i krew mnie zalewa. Drogo to
widać, ponad 2 razy niż w/w *unlimited*, a jakość powszechnie znana
(u mnie ok. 30 % naciągnięta bez możliwości reklamacji - próbowałem).
A przeciętna siła nabywcza w USA i Polsce jest powszechnie znana.
Internet w Polsce jest elitarny i to niezupełnie z powodów
intelektualnych, chcąc korzystać z niego prywatnie trzeba udźwignąć
zupełnie realny koszt. Dodatkowe pomysły TPSA na podrożenie dostępu do
Internetu są sabotażem wymierzonym w polską młodzież, zepchnięciem jej
na margines. Ktoś tu napisał, że 10,70 zł. to nie jest wygórowana
stawka, a ja uważam że monopolista zdziera bez pardonu poraz kolejny.
Tak Sławku przydałaby się tu komercja i te $20 za *unlimited usage* i
nawet ja :-) pomimo różnic w dochodach powiem że jest OK.

>Pozdrawia S.D.

Pozdrowienia

Bernard