Re: Co jest z Telepsem?

Autor: Darek Ćwiklak (dacek_at_geocities.com)
Data: Sun 17 Nov 1996 - 17:55:26 MET

Radoslaw Poplawski <radekp_at_geocities.com> napisał(a) w artykule
<3292273f.2148006_at_news.nask.org.pl>...
> He, he. A ja od dwoch dni lacze sie bez najmniejszych problemow.
> Zawsze za pierwszym razem i transfer taki, ze juz szybciej przez
modem
> sie nie da. Po prostu full speed. Do przedwczoraj bylo gorzej niz
zle.
Szczesciarzu...

> PS. Mozesz teraz Ty masz te modemy, ktorych TPSA uzywala we
Wroclawiu?
> :)
Oby nie!

> PS1. Uzywasz DNS-a od TelePSa??? Wyrazy wspolczucia...
A skad, ustawialem juz tyle DNSow, ze nie pomne (od NASKu po FUW,
Internet Technologies i wszystko co mozliwe, niestety bez rezultatu.
A jeszcze w czwartek bylo tak pieknie - tak jak u ciebie teraz.
Na razie,

Darek
e-mail: dacek_at_geocities.com