Re: TPSA - Internet - 1997

Autor: Andrzej Bursztynski (and_at_andy.pse.pl)
Data: Sun 17 Nov 1996 - 16:36:14 MET

In article <848271726_at_f19.n480.z2.ftn>, Michal Szokolo wrote:

>W liscie z Pt 15 XI 1996, Andrzej Bursztynski pisal(a):

> Też bym nie chciał - i mając warunki takie jak ten "typowy", nie musialbym
>tyle wydawać. Typowy *były* użytkownik Compu$erve może mieć internet za pis
>grosz... a zarobki mu nie spadają z okazji ogłączenia.
Nie zrozumieliśmy się.
Żeby zarabiać jak typowy użytkownik Compu$erve, trzeba mieszkać w USA.
A wtedy i wydatki ma się jak typowy user - raty za samochód, chałupę,
bardzo drogie przedszkole, uniwersytet - oznacza długi na >= 10 lat itd.
Co do Internetu via C$ - korzystam jak jestem za gramanicą.
I jestem _mocno_ niezadowolony. Np. FTP w WinCIM (taki narząd do obsługi
Internetu i całego C$) działa ale tylko download i tylko anonymous.
Teoretycznie mozna przechodzic z sesji C$ do Internetowej przeglądarki
WWW i z powrotem ale to tylko teoria.
Mają sporo wpadek z pocztą do/z Internetu, parę razy mi poginęła
albo węzeł w ogóle nie reagował na żadanie zassania poczty
(Please wait a moment... - w nieskończoność). Za każdym razem
pisze do customer support żądając wyjaśnień a w odpowiedzi dostaję
bonus'a od 5 do 10$ z przeprosinami. Tyle że ten bonus nie może być
użyty do pokrycia miesięcznej opłaty 9.95$ (notabene w styczniu mi zaczęli
naliczać jeszcze dodatkowo 10$ więcej jako że adres wpisałem w Polsce
- to pomyśl niemieckiego ośrodka, po awanturze zwrócili).
Ten psi grosz nie jest taki psi - owszem, 9.95$ miesięcznie to niedużo,
ale to oznacza abonament 5h, za każdą następną już się liczy.
A jeśli ktoś chce korzystać z numeru na 800 to surcvharge za każdą godzinę
wynosi ponad 6$, więc jeśli jest numer lokalny to git, jeśli jesteś
na wsi to nie za bardzo.

--
Regards
 (ab)