Re: Blokada etc.

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Sat 09 Nov 1996 - 15:30:08 MET

> Watpliwa przyjemnoscia to jest znac ciebie ....

mam prosbe, abyscie panowie obrzucali sie inwektywami w prywatnych listach,
gdyz naruszacie moje prawo do swietego spokoju... co mnie to wszystko
wlasciwie obchodzi? to wasza sprawa - miedzy userem a administratorem. a
jesli administrator przegina, to wykaz to i idz z dowodami do jego szefa.
jesli masz racje - napewno zostaniesz wysluchany, a jesli nie masz racji to z
jakiego powodu ja mialbym tego wszystkiego sluchac? mam nadzieje nie ogladac
wiecej listow w tej sprawie w swojej skrzynke - wysylaj je tak, by do mnie
nie trafialy.

karpio