Re: tpsa 33.6?

Autor: Albert Geres (pw_at_rubikon.net.pl)
Data: Wed 13 Nov 1996 - 10:03:21 MET

On 11 Nov 1996 19:19:08 GMT, "Wojciech Myszka"
<W.Myszka_at_immt.pwr.wroc.pl> wrote:

> A jak z oslawionym problemem "smieci"? Jak moglrm sie w niedziele
>nocznie przekonac - ciagle istnieje....

Istnieje ale od pewnego czasu, we Wrocławiu śmiecie wyglądają jakby
inaczej.

Ale gdzieś tak od kilku tygodni problem jest inny: s z y b k o ś ć .
Z 0,202122 korzystam od samego początku - na początku wakacji (i
podczas ich trwania) jak zaciągałem jakieś pliczysko z ICM albo
CYFRONETU przez FTP szło to na 1,7 do 2,8 Kb/s. Z innych polskich
serwerów było podobnie. Dzięki temu mam dziś sporo dużych gierek i
kilogramy ściągniętego z sieci softu (zza oceanu też nieźle szło).
Teraz natomiast jak mam zaciągać plik 400kB to długo się zastanawiam,
cza aby na prawdę jest mi potrzebny (kiedyś nie zastanawiałem się przy
10mB).
Teraz z tych samych polskich FTP idzie góra na 0,7Kb/s. Przez www na
przykład z Tucows z wa-wy również podobnie. Chociaż ciekawa sprawa -
strony ładują się szybko. Wygląda to mniej więcej tak: zaciągasz plik
(via ftp albo www), przez kilkadziesiąt sekund idzie dobrze a potem
siada. Ciekawe nie?
Łącze się albo na 19200 albo na 28800 więc nie jest to chyba problem
modemu.
Ciekawe jak to wygląda u innych we wrocławiu i jak to wygląda w innych
miastach. Podajcie może konkretne szybkości przy ściąganiu plików z
serwerów krajowych.
Pozdrawiam.

ps. Jak coś ściągam z wrocławskiego serwera TPSA mam zawsze 2,8kb/s.
{:^) jest to chyba najbliższy serwer traceroute pokazuje trzy hopy.