Re: problem z TPNET

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Fri 08 Nov 1996 - 20:20:50 MET

Jarek Lis <lis_at_ict.pwr.wroc.pl> napisal(a):

>Czy ktos sie moze orientuje co moze powodowac takie cuda:

>Dzwonie z Wroclawia pod TPNET, lacze sie z wroclawskim serverem (dwa
>testowane) pakiety przechodza przez warszawe, ale przechodza.

Ano jakims cudem przechodza... :)

>Natomiast zawiesza mi sie sciaganie poczty.

Zapewne z amargosa.ict.pwr.wroc.pl...

>Dokladniejsze sledzenie ujawnia, ze transmisja niektorych listow
>via pop3 konczy sie tak, ze server retransmituje pakiety, ale do
>klienta te pakiety nie dochodza.

Takich dokladnych wiadomosci to ja niestety nie posiadam... :)

>Zeby bylo smieszniej, to inne pakiety rownoczesnie przechodza.

Wszystko prawda jest.

>Problem jest bardzo powtarzalny - niektore listy z mailboxa przechodza,
>pozostale - nie. W niektorych ginie pierwszy pakiet, w innych dopiero
>n-ty, ale zawsze ten sam. Tak, jakby ta siec byla wrazliwa na
>zawartosc pakietu [a moze jakies specyficzne dlugosci pakietow?]

Chyba rozumiem, ale to raczej nie jest wina sieci TPNET, a amargosy.
Poczte z USA sciagam sobie idealnie, zadnych klopotow (prawie), a
amargosa potrafi powiedziec nie i.... faktycznie nic z tego.

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
- Dzialam, wiec jestem... -
- Nie dzialam, wiec mnie nie ma? (TPSA) -