problem z TPNET

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 07 Nov 1996 - 18:49:52 MET

Czy ktos sie moze orientuje co moze powodowac takie cuda:

Dzwonie z Wroclawia pod TPNET, lacze sie z wroclawskim serverem (dwa
testowane) pakiety przechodza przez warszawe, ale przechodza.

Natomiast zawiesza mi sie sciaganie poczty.
Dokladniejsze sledzenie ujawnia, ze transmisja niektorych listow
via pop3 konczy sie tak, ze server retransmituje pakiety, ale do
klienta te pakiety nie dochodza.
Zeby bylo smieszniej, to inne pakiety rownoczesnie przechodza.

Problem jest bardzo powtarzalny - niektore listy z mailboxa przechodza,
pozostale - nie. W niektorych ginie pierwszy pakiet, w innych dopiero
n-ty, ale zawsze ten sam. Tak, jakby ta siec byla wrazliwa na
zawartosc pakietu [a moze jakies specyficzne dlugosci pakietow?]

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |