Re: Blokada dostepu !!!

Autor: Robert Maron (robmar_at_mimuw.edu.pl)
Data: Fri 08 Nov 1996 - 18:32:55 MET

Adam E. Patkowski <sc_at_iarrisc.iar.wat.waw.pl> wrote:
[...]
: Czytalem korespondencje na ten temat dosc powierzchownie, wiec pewnie
: cos mi sie popieprzylo, skoro inni nie widza w jej poczatkach nic szczegolnego.
:-))

byla mikrodyskusja na dziennikarzu, ale mikro; mysle, ze autor
protestu bardzo sie narazil wszystkim swoja ogromna natarczywoscia;
mogl poprzestac na polipie albo dziennikarzu...
powinien !
ale ja tez mam wrazenie, ze zabranie czlowiekowi konta powinno miec
mocniejsze uzasadnienie, moze ktos bedacy blisko moze nam podac
przyczyny ? to jest jak sadze interesujace, co trzeba zrobic aby
stracic dostep do inetu;

robert

--
robmar_at_cs.kun.nl                      finger robmar_at_hera.cs.kun.nl
(robmar_at_mimuw.edu.pl              http://zls.mimuw.edu.pl/~robmar)