Re: Blokada dostepu !!!

Autor: Adam E. Patkowski (sc_at_iarrisc.iar.wat.waw.pl)
Data: Fri 08 Nov 1996 - 19:13:04 MET

On 7 Nov 96 at 19:52, Andrzej Karpinski wrote:

> wyjdz na glowna ulice miasta i zacznij krzyczec na przyklad "walesa jest
> glupi". podejrzewam, ze w ciagu kilku minut zostaniesz sila uciszony. takze
      podejrzewam, ze nie... a moze to zalezy od miasta? a ostatnio
      cos zblizonego slyszalem pod UW na Kwacha...

> wtedy mowilbys ze to pogwalcenie zasad? a gdzie poszanowanie prawa innych
      gdyby mnie uciszali za wzgledu na halas, to nie; jesli ze
      wzgledu na tresc - tak

> uzytkownikow do nieotrzymywania durnych listow z jeszcze durniejszymi
> protestami? :)
      zakazac protestow, czy durnych listow, czy razem? kto ma
      decydowac, czy granica dopuszczalnej durnoty juz zostala
      przekroczona?
          Nikt nie jest wolny od pisanie glupstw. Zdarzylo mi sie pisac
      juz i protesty i durne listy - tobie, Karpio, na pewno tez -
      przy twoim temperamencie... :-)

      Poza tym - za bodajze Voltaire'm: "Panie, panskie poglady sa mi
      wstretne, ale do konca zycia bede walczyc, abys mogl je
      glosic", te rzeczy...

> karpio

                      Pozdrowienia, Adam

P.S.
Czytalem korespondencje na ten temat dosc powierzchownie, wiec pewnie
cos mi sie popieprzylo, skoro inni nie widza w jej poczatkach nic szczegolnego.