Re: jeszcze o NASK

Autor: Wojciech Myszka (W.Myszka_at_immt.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 07 Nov 1996 - 11:35:16 MET

On 7 Nov 1996, Jan Rychter wrote:

> Również myślę, że sprawą WARMANa powinien się zająć KBN. Albo NIK. Nie
> rozumiem, dlaczego sieć w którą włożono olbrzymie nakłady finansowe może
> gubić 7-20% pakietów, nigdzie nie osiągać więcej niż 1.6Mbit/s,
  ---
  7-20?!? a 28% to co?

  ----sunsite.icm.edu.pl PING Statistics----
  52 packets transmitted, 37 packets received, 28% packet loss
  round-trip (ms) min/avg/max = 42/138/349

  Ja jeszcze raz bardzo prosze kogokolwiek kompetentnego o _merytoryczna_
  i bez obelg dyskusje na ten temat. PROSZĘ :-)

  Celowo nie zminiam tematu - majac nadzieje, ze koledzy z NASKu (nie
  zajmujacy sie lameMANem) tez zechca zabrac glos.

  Ja dokladnie rozumiem kazdego administratora, ze niechetnie przyznaje
  sie do swoich bledow (jak to dokladnie bylo z tymi "podwojnnymi"
  pakietami PING od sunsite.icm.edu.pl?). Ale takie bogactwo zasobow +
  cache, ktore jest na sunsite stawiaja caly problem _ponadlokalnie_.

  Raz jeszcze prosze o taka dyskusje.

  Pozdrowienia
  Wojtek

--
Wojciech A. Myszka                    W.Myszka_at_immt.pwr.wroc.pl
Technical University of Wroclaw,  Institute of Material Science