Re: co do Polip FAQ?

Autor: Wojciech Myszka (W.Myszka_at_immt.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 06 Nov 1996 - 14:32:58 MET

On 6 Nov 1996, Tomasz Surmacz wrote:

> A moim zdaniem jednak FAQ. Czyli lista najczęściej zadawanych pytań
  ---
  Popieram (ale nie mam czasu wymyślać odpowiedzi i pytań).
  [...]
> * Co sie dzieje z pakietami, które giną w WARMANie?
  ---
  A ktoś zna odpowiedź? Bo ja jednak chętnie posłuchałbym _fachowej_
  i _merytorycznej_ dyskusj na ten temat na POLIPie...
  ---
> * Niech mi ktoś wyjaśni, co oznacza IMHO, AFAIK, ASAP, NASK, RTFM, MET, FAQ
> i czy mam się obrazić, gdy ktoś użył tego skrótu pisząc do mnie?
  ---
  i dodatkowo
  * Co znaczą te dziwne znaczki :-) :-(...?
  * Słyszałem, że można synchronizować zgar komputera przez sieć z
    serwerem czasu. Jak to zrobić? (Wiem, że o to mało kto pyta, ale...)
  * Mam konto na UNIXie jak się połączyć za pomocą SLIPa/PPP? (bez
    opisywania TP SA - to zrobią oni sami, ale z opisem wszystkich tych
    emulatorów...)
  * Skąd w traceroute bierze się "ping-pong" (przerzucanie pakietów
    pomiędzy dwoma routerami).
  * Czemu traceroute do XXX (ale na pewno w Polsce) kończy się gdzieś w
    Ameryce? (Też kiedyś było tłumaczone...)

  To na razie tyle
  Wojtek

--
Wojciech A. Myszka                    W.Myszka_at_immt.pwr.wroc.pl
Technical University of Wroclaw,  Institute of Material Science