Re: domena gazeta.pl

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Mon 04 Nov 1996 - 21:13:41 MET

> Wrocmy do Twojego matrialu na PSI-M i zrobmy to do konca. Ja sie
> deklaruje, ze bede wspoldzialal na forum Zarzadu PSI.

> Tomasz Kokowski
> Wiceprezes
> Polska Spolecznosc Internetu

czekajcie, to PSI jeszcze funkcjonuje? od czasu do czasu otrzymuje jedynie
informacje o przyjeciu 10 nowych czlonkow, a poza tym nie widze specjalnie by
sie cos dzialo lub bylo dyskutowane. jak widac zmiany na listach dyskusyjnych
stowarzyszenia wplynely nadzwyczaj pozytywnie na poziom merytoryczny dyskusji
nad ksztsaltem i zasadami w polskiej sieci. oby wiecej temu podobnych
inicjatyw!

karpio