Re: domena gazeta.pl

Autor: Tomasz Kokowski (kokowski_at_put.poznan.pl)
Data: Mon 04 Nov 1996 - 18:39:19 MET

Wladyslaw Majewski wrote:

> Posiecilem wiele miesiecy, by projekt takich zasad
> sformulowac i uzyskac wokol niego konsensus.
> Niestety, Zarzad PSI nie raczyl sie to sprawa
> - po zakonczeniu ogolnej dyskusji - zajac.
>
> Moze wiec powinnismy zrobic to poza PSI,
> w gronie abonentow Polipa - i wlaczyc wowczas
> sformulowany dokument do lokalnego FAQ?
> O ile wiem, Irek Neska w praktyce stosuje sie dzis
> do jego zalozen.
> Co o tym sadzicie?

Wladku, toc Ty jako Autor (posel referent) powienienes
sprawe doprowadzic do konca. Daawno temu przesylales na
PSI-L kolejne wersje materialu i wydawalo sie, ze
wszysko zmierza do tego, zeby sprawe zatwierdzic.
Przestales i nie zwalaj teraz winy na Zarzad PSI bo
to nie jest super-agent co to zrobi wszysko za wszystkich.
O takie jak Twoja inicjatywy chodzilo ale nie na zasadzie
FF (dla zainteresowanych: Fire and Forget).

Wrocmy do Twojego matrialu na PSI-M i zrobmy to do konca. Ja sie
deklaruje, ze bede wspoldzialal na forum Zarzadu PSI.

Tomasz Kokowski
Wiceprezes
Polska Spolecznosc Internetu