Re: Rozterki matrymonialne :))))))))))))))

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Mon 04 Nov 1996 - 21:11:31 MET

> A kto zarzadza domena com.pl - NASK (za pieniadze :-). A jaka tu
> roznica?

dla ulatwienia dodam, ze cala dyskusja rozpoczela sie od (moim zdaniem)
glupawego i malo kulturalnego zapytania o niezbyt cnotliwe panienki, lub
miejsce gdzie jest ich dostatek. pozniej ja, moze takze niezbyt kulturalnie,
odpowiedzialem co mysle o takich postingach na liscie polip i co mysle o
takich listach w ogole w kontekscie gw, ktorej takze nie lubie, podobnie jak
chamstwa i paru innych rzeczy. a teraz mozemy czytac komentarze nt.
administrowania domenami przez nask - ile to sie rzeczy przy okazji czlowiek
moze dowiedziec ;)

karpio