Re: Domeny (bylo: Rozterki matrymonialne)

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Thu 31 Oct 1996 - 03:41:45 MET

--
Pozdrawia S.D.
mailto:nyce_guy_at_irc.pl
Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote in article
<60BC8C0786_at_inf.wsp.krakow.pl>...
> Dnia 30 Oct 96 o godz. 1:42, Maciek Sniezek napisal(a):
. Zreszta
> NASK chyba wyciagnal wnisoki z przykladu GW bo o ile sie nie myle (jak
sie
> myle to niech mnie ktos poprawi) obecnie juz nie rejestruje takich domen
> (tzn. bedacych rzeczownikami pospolitymi). Ale "sila rozpedu" "gazeta.pl"
> pozostala.
> Mysle, ze troche rozjasnilem sprawe?
> PS. Po raz kolejny widac, ze tej liscie zdecydowanie brakuje FAQ.
> Pozdrowienia,
Ciekawe dlaczego nie?
Komu to szkodzi?
W koncu sama gazete mozna nazwac "Gazeta" a sama fabryke kleju "Klej"
Takie domeny moze i draznia ale coz rozne rzeczy draznia roznych ludzi.
Stara jest dyskujsa w USA na temat domen i rejetsracji ich (pamietacie
macdonald.com?).
Moze warto siegnac do istniejacych wzorcow a nie wywazac otwartych drzwi
zwlaszcza ze w tym wypadku opoznienie internetowe Polski moze byc atutem
jesli wykorzysta sie dowiadczenia innych krajow.