Re: Domeny (bylo: Rozterki matrymonialne)

Autor: Janusz A. Urbanowicz (alex_at_p327.phys.uni.torun.pl)
Data: Thu 31 Oct 1996 - 15:21:54 MET

In article <01bbc6d5$058ed100$1e8ae7ce_at_default>, S.D. <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:

>--
>Pozdrawia S.D.
>mailto:nyce_guy_at_irc.pl
>
>Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote in article
><60BC8C0786_at_inf.wsp.krakow.pl>...
>. Zreszta
>sie
>
>Ciekawe dlaczego nie?
>Komu to szkodzi?
>W koncu sama gazete mozna nazwac "Gazeta" a sama fabryke kleju "Klej"
>Takie domeny moze i draznia ale coz rozne rzeczy draznia roznych ludzi.
>Stara jest dyskujsa w USA na temat domen i rejetsracji ich (pamietacie
> [...]
Jabyś wiedział ile zajęlaby tablica DNS dla pl jakby wszytsko w niej
umieszczać to byśgłupio nie gadał. A poza tym DNS z założenia ma być
hierarchiczny.

Alex

--
Janusz A. Urbanowicz, student of physics, Amiga user |finger for PGP&Geek Code
administrator of eris.phys.uni.torun.pl and pec.torun.pl domain