Re: Win NT - zabojca UNIXa

Autor: Gotfryd Smolik (smolik_at_stanpol.zabrze.pl)
Data: Wed 23 Oct 1996 - 18:15:20 MET DST

On Wed, 23 Oct 1996, Szymon Sokol wrote:

> : : Niestety... można UNIX lubić, lub nie, ale faktem jest, że od przeszło 25
> : : lat nie ma lepszego i bardziej uniwersalnego systemu operacyjnego
>
> : Nie wiem pod jakim wzgledem oceniamy "lepszy", ale dopiero od 5 lat unix
> : przestal byc wolny, niewygodny, z "dennymi" programami etc.
> Przesada.
> Ale Krzysio też trochę się minął z prawdą - tym systemem był VMS.
> Miał niestety jedną wadę fundamentalną której Unix nie posiada..

 Yes, sir... "propertiary" ! -:( Czemu "był" ? Na ilu komputerach
klasy AT lub lepszej (ok, rzecz jasna chodzi mi tu o "wyprodukowanych
później niż -:)) ostatnio go oglądałeś ?

 Pozdrowienia - Gotfryd

PS. Skoro to jest "polip": jak wam się wydaje, jakie szanse ma (wobec
hackerów) system z użytkownikiem "GUEST" bez hasła ? Przez parę lat...
 Warunek: nie ma żadnych JAVow dla WWW -:>
PS": Ja nie mówię o *jednym* komputerze (bo zaraz któryś admin się
 przestraszy -:)), o kilku !