Re: sat

Autor: Szymon Sokol (szymon_at_galaxy.uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 22 Oct 1996 - 13:56:14 MET DST

Ryszard Gabryszewski <kacper_at_haydn.cbk.waw.pl> wrote:
: On 21 Oct 1996, Szymon Sokol wrote:

: > : Nie probowalem. Nie widzialem takiej potrzeby. W koncu na tej liscie jest
: > : przynajmniej jeden czlowiek z NASQ (Ireneusz Neska) i zapewne czytal to co
: > : napisalem. Jesli nie odpowiada, to albo jednak nie czytal, albo nie czuje
: > : sie kompetentny by odpowiedziec. A moze mu sie nie chce ? Zreszta nie
: > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
: > A może mu nie wolno? Wiesz, nie każdy ma ochotę się podkładać
: > dyrekcji...

: Nie rozumiem, czym ? Stwierdzeniem ile watow ma uzywany przez NASK sprzet
: ? Czy przesadze stwierdzajac, ze byloby to zachowanie paranoiczne, ze
: strony dyrekcji jesli w ten sposob pracownik by sie "podlozyl", ze strony
: pracownika, ze ma takie nieuzasadnione obawy, ze strony osoby sugerujace
: takie wyjasnienie ???

A kto powiedział, że dyrekcja NASK nie jest paranoiczna? :->
Ja w każdym razie już miałem takie przypadki, nie z NASK akurat, ale
inną instytucją, ale zbliżoną - na niektóre pytania pada odpowiedź
"Wiesz, ja wiem, ale powiedzieć nie mogę, bo dyrekcja zabroniła".

--
                   Szymon Sokol -- Network Manager
U   U M   M M   M  University of Mining and Metallurgy, Computer Center