Re: sat

Autor: Ryszard Gabryszewski (kacper_at_haydn.cbk.waw.pl)
Data: Tue 22 Oct 1996 - 15:34:00 MET DST

On 22 Oct 1996, Szymon Sokol wrote:

> A kto powiedział, że dyrekcja NASK nie jest paranoiczna? :->

No nie, bez przesady, nie mozna z gory zakladac, ze dyrekcja tej
namiastki sieci z prawdziwego zdarzenia to sami paranoicy.

> Ja w każdym razie już miałem takie przypadki, nie z NASK akurat, ale
> inną instytucją, ale zbliżoną - na niektóre pytania pada odpowiedź
> "Wiesz, ja wiem, ale powiedzieć nie mogę, bo dyrekcja zabroniła".

Tak samo jestem przeciwny porownaniom tego typu. W koncu jesli ktos
dorobil sie w zyciu tytulu profesora to nalezy spodziewac sie, ze
przynajmniej nauczyl sie maskowac wlasne paranoje.
Z dyrekcjami innych instytucji moze byc roznie. Kto wie, moze trafiles na
jakiegos bylego posla [ciach] albo na zaplecze polityczne jakiejs innej
bylej przewodniej sily narodu :-)

---
Ryszard Gabryszewski #### phone: +48.22.403766 ext. 321, fax: +48.22.403131
        e-mail: kacper_at_cbk.waw.pl # http://www.camk.edu.pl/~kacper