Re: PZS

Autor: Rafal Maszkowski (rzm_at_torun.pdi.net)
Data: Sun 20 Oct 1996 - 19:20:25 MET DST

On 19 Oct 1996 20:38:57 GMT Zbigniew Zych <zych_at_onet.pl> wrote:
: Oglądam ja sobie PZS, na AGH (http://www.agh.edu.pl/pzs/)
: A tam stara wersja (chyba 9 września...)
: Na FUWie (link z Polskiej Strony): http://info.fuw.edu.pl/pzs/pzs.html
: Jest jeszcze "lepiej": Polish Network Resources, ver. 1996/01/05
: Na gopherze Toruńskim jest:
: Version: $Date: 1996/09/24 21:28:32 $ $Revision: 1.179 $
: A mamy aktualnie 19 X....
: Pytanie: czy idea PZS upadła? Czy po prostu ludzie nia mają czasu
: żeby zawsze aktualne było??

PZS rozwija sie ostatnio bardzo powoli, a niektorzy administratorzy
LZS nie odzywaja sie od paru miesiecy. Ja z kolei nie mam czasu zeby
wszystkich pilnowac i popedzac. Aktualne wersje sa zawsze w pl.answers
i w gopher.mat.uni.torun.pl. 24 wrzesnia na gopherze wynika z tego,
ze mam blad w jednym ze skryptow przetwarzajcych PZS, ktorego nie
poprawilem przez 10 pazdziernika, wiec poszla w swiat troche starsza
wersja. Postaram sie poprawic przed 25 X, kiedy kolejna wersja jest
wysylana do News. Jezeli ktos chcialby pomoc to potrzeba:

- kogos do pilnowania oficjalnych archiwow i pilowania administratorow
  zeby aktualizowali (i namowienia ich na robienie tego automatycznie)
- osob do uzupelniania LZS, m.in. w Trojmiescie, Lublinie, na Slasku
- skryptu do automatycznego sprawdzania nowych list dyskusyjnych

R.

--
Rafal Maszkowski rzm_at_torun.pdi.net           http://www.torun.pdi.net/~rzm
Opinia publiczna powinna byc zaalarmowana swoim nieistnieniem - St. J. Lec