Re: Lacze TP S.A. NASK

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 16 Oct 1996 - 22:07:56 MET DST

Konrad Plich (konradpl_at_zt.piotrkow.tpsa.pl) wrote:
: Swoja droga ciekawy przyczynek do dyskusji o monopolu z TP S.A. w roli
: ofiary :-)
: Ciekaw jestem Waszej opinii o takiej logice: Jesli nie korzystasz z naszych
: uslug jako operatora to odcinam Ci dostep do zasobow przylaczonych (bo
: przeciez nie administrowanych) przez moja siec.

Trudno mi dla TPSA wykrzesac troche wspolczucia, ale teraz wiecie
co czuje wlasciciel jednej centrali, jak mu proponujecie
"dzielimy sie pieniedzmi 90:10, albo ... nie musi sie pan przylaczac". :-)

A - i bylo nie podnosic NASKowi cen za lacza, bo cos go przeciez
musialo zdenerwowac..

J.